Wednesday 18 September 2013

INTERNSHIP !!!!!!

One word , BORED !!!!
Bende alah tuh la yang aku rasa sepanjang 2 minggu aku LI kat sini .
Lokasi ?? Dirahsiakan . Hahahaha !! Taknak laa mngutuk kan .
Tapi kite rase nty kite bgtau jugak . So nantikan jek laaa ek .
Okay kite start LI 2 SEPTEMBER 2013 sampaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 2 FEBRUARI 2014 .
Satu tempoh yang agak lama dan boleh membunuh aku kat sini .
OMG !! God plis help me !!
Aku rasa cam bosan sgt LI kat sini . Bukan bosan dgn staff dye , tapi bosan dgn suasana keje tuh fahamak ???!!
Staff2 kat sini semua baik2 laa stakat nih , but but but ada laa seorg dua yang macam tak puas hati dgn aku an . Elehhhh jeles lettew . Bajet kite heran dgn awkkk . Hahahaha !!
So , aku update entry nih pon dalam mase bekerja an . Nampak tak aku kat sini senag lenang sgt . Hahaha .
Bila tade keje aku akan mengadap laptop cantik aku nih jek laa .
Nak guna pckat sini , errr lembab macam sipot .
Errrrr , satu lagi ! Kat sini selalu sgt buat aktiviti memukat taw .
Memukat + panas + malas + penat + balik lambat .
Aku nih mmg la pemalas an . Lepas tuh boleh pulak suruh aku pi memukat . Haiiyaaaa , mekaseh jek laa yea . Emg macam2 alasan laaa yang aku bagi an . Bukan bidang saya nak pergi memukat ea . N lagi satu saya mmg taksuka pergi memukat .
Memancing tuh okay lagi laaa . But memancing dgn kesayangan . Takmo pi memancing dgn staff .
HAHAHAHAHHA !! Okaayyy , cukup laa kot buat mase nih . Nanti "kalau" ada cite yang best2 kite upload lagi laaa . Tuh pon kalau ada -_____-''

No comments:

Post a Comment