Thursday 28 February 2013

Uiiii uiiii !!


Hollaaaa !!! 
Lately nih been bz sbb dah start new sem kan , kelas pon pack tapi still ada masa utk bermaen2 lagi sbenanye . Hahahaha !! 
Actually bnyak bnde akuh nak share kat sini tapi disebabkan kesibukan yang melanda diri tak sempat la nak update entry baru kan . So , hari nih akuh free and malam nih free but esok still got one class in the morning . Anyway , still free jugak laa kan namanye . Hahaha !! 
Got no plan for dis week wit my frens . Y ?? Sebab kami ada latihan PALAPES laaa . Ape lagi aktiviti yang boley mengahalang kami selain drpd bnde alah tuh . Hahaha !! Dis is the first training for dis sem so tak boley laa nak ponteng2 kan . Karang dapat D- plak kan utk Palapes tuh -_____-“

Haaaa , cakap pasal bnde tuh kan , akuh rasa terkilan + sedih + kecewa + marah + sakit haty + geram + geram + menyampah sume ada laaaa kat sorang mamat nih sbb memandai2 laa chat ngn sorang Kapten gua . Ceritanya , entah macam mana tetiba gua boley nak mntak password and email FB mamat tuh . Then , dye tak bagi and tetiba dye cakap dye penah chat ngn Kapten gua sblum gua masuk hutan harituh . Actually gua just nak cek FB dye jek , tade niat pon nak bukak inbox fb dye tapi disebabkan dye dah bgtau akuh bnde tuh gua pon mengamuk laa kan .
Macam biasa laa , bnyak kata2 kesat gua sembur kat dye . Hahaa !! Tapi gua rasa dye dah kebal dah , sbb dye boley buat tatau jek bila gua maki hamun dye . Okay gua sakit haty giler laaa kan . Ini serius tak tipu ! Errr apsal akuh guna gua2 plak nih . -.-‘’ Akuh sakit hati laa sebab dye tak bgtau akuh bnde nih kan . Cyesly akuh dah tak boleh bersaba . Akuh menangis kot malam tuh , buruk benau rasanye . Tapi emg tak boley nak tahan marah dah . So , akuh call dye n kami pon berbual laa . Akuh sebenanye sangat1000x nak maki hamun dye tapi akuh control prasaan marah tuh n try bercakap elok2 dgn dye . Sbb aku rasa kalau akuh maki dye lagi dye buat tatau an . Akuh pon bercakap laa dengan nada yang lemah lembut an an an . *geli plak akuh rasa. Pas kami berbincang , akuh buat keputusan utk putus ngn kaw laa mamat poyo ! Akuh bgtau dye akuh nak putus sbb akuh dah tak boley bersaba lagi dgn dye . Sebenarnye emg akuh dah hilang sabar ngn dye dengan ape yang dye buat nih . Tak boley nak cakap ape2 sbb nanti ada je bnde yang dye nak lawan . Dye akan ungkit semua salah2 akuh kat dye .
Bila dah jadik macam nih , ape yang akuh boley buat ialah try to avoid him . Maybe mula2 nih agak susah laa . Tapi dengan life as a student UPNM yang memang sangat bz n full of activity nih akuh harap dapat laa akuh jauhkan diri daripda dye . Dye pon sama , akuh harap dye dapat bawak diri dye jauh2 daripada akuh . Akuh dah taknak org macam dye dalam edop akuh . Sory la ayat macam poyo tapi tuh kenyataan . Bukan skali akuh penah bgtau dye , tapi dye yang tak pernah nak amek serius ape akuh cakap . Dye pk ape yang akuh cakap nih sume maen2 sbb akuh tengah marah kan . So akuh hembus jek ape yang akuh nak cakap without thinking . Tapi msalahnye akuh dah lama nak cakap bnde tuh . Bila akuh marah automatic bnde tuh terkeluar dari mulut akuh . SO , harap ko paham laa mamat poyo !! 
Sekian !!



No comments:

Post a Comment